14 April 2010

Kenapa CikPanda?

Mesti ada yang ingat, aku mengada-ngada letak nama CikPanda kan? Ahahahaha... nama ni bkn aku gediks2 nak letak. Tapi ni la nama gelaraan aku yg diberi oleh dak2 13 ghosts. Hah, kwn2 aku hantu? Ehehehe... bukan juga.

Kalau diletakkan sebab2 kenapa CikPanda pasti korang ingat nanti aku up diri aku sendiri. Hohohoh... (tak kuasa mak!)

Banyak lagi nama2 gelaran yg aku sandang, tp biarlah yg biasa2 ni je korang tau. Yang luarbiasa tu, aku simpan sendiri. Sebab nanti lama-lama korang tetap akan tau gak :P

3 ulasan:

  1. ekekeek....

    xpe la..dh mmg ko comel cm panda...
    - dr encik komodo...

    BalasPadam
  2. betul2.. sbb ko comel cam panda sbb tu ktrg memberi nm 2.tu kira penghargaan dr kami--jep 13 ghost

    BalasPadam
  3. yeahoooooo... ada gak pengakuan2 drp hantu2 ni. heheheh...

    aku mmg berterima kasih la dgn korg sbb susah payah bg name ni. hahahah... tp setahu aku bkn sebab comel je kn ;P

    x pe, x pe...x yh reveal byk sgt pasal aku. haha.

    selamat membaca blog aku. bookmark kt address pc korang n kalo ada hp canggih tu pon bookmark juge ye.
    tq2...

    BalasPadam