14 April 2010

Jangan Tidak-Tidak

bkn hasil contenganku...ahaks!

Semua orang ada impian. Semua orang pernah pasang angan-angan. Dan terus berangan. Tapi tanpa usaha, impian takkan jadi kenyataan. Betul, tak? Termasuklah aku. Apa impian aku? Apa angan-angan aku? Sangat banyak! Mungkin ada yang dah tau atau baru nak tau - yang sebenarnya aku sangat suka berbisnes.

Bukan kerana aku baru mengikuti satu peluang bisnes yg sangat digeruni oleh ramai orang tapi aku dh buat macam2 bisnes. Jual tudung, jual t-shirt, jual kuih...macam2. Kek batik aku yg sedap tu pun pernah ada yg tempah! Walau x masyuk tp aku suka. Walau x byk keuntungannya tp aku gembira. Gembira krn dpt melihat senyuman orang lain.


Jadi, janganlah tidak-tidak lagi. Kenalah bertindak daripada sekarang.
Let's your dreams begins now with simple action. As simple as you read ABCD until Z.

2 ulasan:

  1. tq, tok. will do... Insya Allah. Usaha dan daya perlu berjalan serentak. i now u can do it ;D

    BalasPadam