20 April 2010

Cerita Wedding Kodok Bob

Cerita kodok-kodok yang lain, "Majlis berjalan lancar. Tapi tak sempat rasa berdebar2 pasal time tunggu lafaz akad dan nikah tu ktorg x dengar. Ktorg buat bising, Jan." (Hah, buat bising?) Cerita lain...
"Kau tak de, last minute barulah Ain nak gi carik tudung kt jalan TAR. Kalaulah kau ada mesti dia datang umh ko sebab nak pinjam tudung." Dan lagi, dan lagi, dan lagi... korang bercerita. Aku mendengar. (Heheh...Kalau aku ada mmg aku kasi pinjam plus akan jd bebelism)
Sebab... aku takde time Kodok Bob ni kawen. Hmm... tapi dapat gak la aku tengok gambar2 KodoksMondok ni berposing-posing. Terubat sikit rindu. Bak kata orang jauh di mata dekat di hati. Situasi aku bila dapat ber 3G ngan korang 'Geng Banana Boat' aku cakap aku bercakap ngan korang sangat kuat.
Hehehe... dah terbiasa. Kalu x , tak kan lah kt SMKPW dulu kelas kita kena denda berjemur tgh panas pasal buat bising. Takkan lah, kita terlupa sampai pengetua dtg kelas 3 Mulia pasal kelas kita yang paling amat sangat bising. Haha... (kenangan...kenangan)

KodoksMondok

Bunga stokin

Sebab aku tak ada time ko kawen Wa, suka aku nak teringat pasal time ko bertunang dulu. Pasal katil patah! Hahahahah... Ain.. Ain...

Kenapa dapat gelaran Kodok Bob? Sebab dulu Wa ni agak 'bob' gak lah. Tapi kerana dia cekal kuruskan peha dan badannya hehehe... Salah! Salah! Pasal nama panggilan laki dia Bob. Nama sebenar, tak yah lah tulis pasal... sama nama dgn seseorang. Hahahaha...

3 ulasan:

  1. ye!aku yg pertama!hehehehehe..xblh nk arap yg lain jan..sumenye berkerjaya nk respond blog ko nih..haha..

    kisah aku bertunang tu dh setahun lbh berlalu..tp makcik2 aku blh ungkit cite tu smpai skrg..

    tp kan jan,cmne sbnrnye kite dpt gelaran kodok ni eh?sbb yg aku ingt dlu,kite ni geng BADI..badi sekolah perempuan smpai bertahun xde pakwe..hahaha

    BalasPadam
  2. hahaha... ye la aku x buat lagi entry asal-usul nama kodok ni. x pe nanti ada segmen retro. dh habis sorg satu entry ni baru back tu episode one.

    cam dlm filem laa... heheh

    BalasPadam
  3. adui camne la sampai pengetua bleh naik kelas, nmpk sgt ketua kelas korg x memainkan peranan!!! tp pandai lak, bile pengetua naik semua senyap ala2 buat kerja.. padahal sblm tu dah kene marah ngan guru penyelia tingkatan!!!! hahaha

    BalasPadam