20 Jun 2010

Jangan Tak Percaya

Lepak dengan Kodok Bob dan Kodok Chubby hari Jumaat lepas balik kerja.

"Macam tak caya je, Jan."
"Hmm... aku lagilah tak percaya."
Kpah yang dah habis berpeluh kat gim pun sambung melepak balik.
"Aku dah cerita kat Wa."
"Oh, ye ke? Tapi, kau macam mana sekarang?"
"Alhamdulillah, makin baik. Tak pe, sabar je la. Ada hikmahnya. Lepas ni kena lebih hati-hati. Ok? Jadikan pengajaran dan jaga diri baik-baiklah. Siapa yang nak jangka n sangka, kan?"








Turun kat tangga bergerak, "Aku ingat kau kena cancer, Jan." --> Wa punya statement!
"Hah?? Aiyooo..." Hahaha...

2 ulasan:

  1. haha.. tp aku bleh terima ngan statement wa tu sbb memandangkan riak wajah ko yg nak senyum tp serius sambil ckp "aku sakit"...

    tp yg pastinye mak ko sgt b'pandangan jauh.. "bleh tutup jodoh ke???" hahaha

    BalasPadam
  2. sengal ko pah! hahaha... aku kuat! dah sehat dah :P

    BalasPadam