17 Jun 2010

The A-Team



Semalam aku pergi tengok filem The A-Team. Seingat aku, filem ni dari drama bersiri dengan tajuk yang sama sealiran dengan McGuyver dan Knight Rider dulu-dulu. Popular wo~ tu pasal aku boleh ingat. Hehehe... filem ni kategori drama aksi. Yup - full of action. Sangat berbaloi-baloi. Rugi kalau korang tak pergi tengok.

Watak yang paling aku suka ialah Murdock - dia ni gila sikit. Memang pun! Aku tak tahan tengok dia jadi doktor time tu dia jahitkan luka si B.A tu dengan corak petir. Heheheh... Lebih gila lagi time dia bawak helikopter n kapal terbang tentera. B.A yang gagah tu pun takut bila si Murdock ni bawak. Siap kena bagi suntikan lagi kena pengsankan si B.A ni.

Lagi, time tengok filem 3D time ni si Murdock ni lagi sekali dimasukkan dalam wad orang gila. Lebih giler lagi... 3D jadi betul-betul muncul depan mata. Hahahah... kalau tak faham... kenalah pergi tengok sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan