13 Jun 2010

Bukan Juri Profesional - III

Kat bawah ni aku copy&paste komen-komen juri tak profesional dari status fb Kpah. Kpah membisu aku dan Ain pot pet pot pet...

Status fb Kpah: dah tgk lagenda budak setan!! 3x nangis....
Aku: Tp ain byk gelak. Haha. Aku pn utk 2nd time tgok lbs ni jd lucu lak. Haha
Kpah: haha... "1,2,3 tekan!!"
Ain: mak..ibu..ehh..confius la..hahahhaha
Aku: sy dh hantar permohonan kerja sy dh makcik :P 'permohonan' tu yg x tahan... dorg keje gomen gak kot!
Ain: part ni mmg xbleh blah..permohonan oh permohonan..
Aku: selamat pagi cikgu... kt dlm dewan kuliah... lalalalla... haha
Ain: hahahha...kolej dah canggih, international tp pkai cikgu..aku xpasti bnd ni sengaja or tuan director pun xperasan..huhu
Aku: dia compress weh... kasyah nakal kan dr zaman sekolah n masuk kolej terbawak2 jd setan... tp tuan director msk kn perangai setan kasyah kt kolej dengan suasana sekolah. agak aku la kot!
Ain: mane bleh camtu..uwekk ko ni pepandai je wat assumtion..huhu mmg la ko kata dalam filem jgn fikir logik..mane bleh!!wlpn die filem kte yang tgk ni hidup dalam realiti bkn fantasi..n kte sebagai penonton bleh fikir logik..jd kene la wat cite y logik..pendek kta aku xsuke cite ni..bazir RM13..
Aku: eh, emosi lak... hahhaha... tgok citer ni ngan ko, aku leh jd x feel... asyik ketawa je dgn komen2 ko! hahhaha... ko mmg sgt lucu!
Ain: aku yang lucu ke cite tu yang lucu???
Aku: 2-2 skali. hahahha...
Ain: hahahahhahahahaha
Aku: siti dan cikgu loga pun lucu! hahahaha
Ain: "..................saya tak sehat" (sambil ngesat peluh)...huhuhuhu
Aku: katerina: awak sakit, jgn gi memana
kasyah: tp, sy nk terkencing (sambil buat muka tahan kencing)
katerina: x pe, dh ada bekas untuk awak! (hahahahahaha....)
katerina: nak saya tolong ke??? --> tlg buat pe??? hahaha

Moral: Sila buat filem yang lojik, kalau tak penonton macam kami akan mengulas filem tu pun macam tak lojik je. Dan sila jangan menonton filem ini dengan bawak anak-anak bawah 12 tahun ye, walaupun berlabel UMUM. Mengganggu dan terganggu.
Sekian, terima kasih.

Kalau aku tertengok untuk kali ke-3, aku pun tak pasti macam mana aku nak komen lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan