06 Disember 2010

1432 Hijrah


Salam kepada semua kawan-kawan yang kita sayang yang mengikuti blog CikPanda ni daripada awal hingga waktu semasa. Hari berganti bulan, bulan berganti tahun. Semoga lembaran baru pada tahun 1432Hijrah ini memberi seribu kemanisan dan keberkatan daripada Allah S.W.T.

Semoga tahun yang telah berlalu pergi, memberi banyak pengajaran dan dapat memupuk lagi kesabaran pada masa hadapan.

Besar juga harapan saya, untuk diri yang sering terlupa untuk terus menghargai apa saja yang ada di sisi saya terutama keluarga, sanak saudara dan kawan-kawan yang kita sayang. Tanpa kalian, saya bukan siapa-siapa.

Saya, Hafizan Hamzah a.k.a CikPanda mahu menjalani tahun baru ini dengan penuh kesabaran dan ketenangan. Tolong ingatkan aku kalau aku hampir mahu tergelincir, terhantuk, ter... apa-apa saja lagi.

Saya juga berharap, kawan-kawan yang kita sayang akan sentiasa di rahmati Allah Yang Esa dan dimurahkan lagi rezeki kalian.

Buat KodoksMondok, tiba tahun baru, azam baru dan orang baru dalam hidup kalian - semoga lebih menceriakan lagi keluarga KodoksMondok ni. Alhamdulillah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan