20 Disember 2010

Tukar Muka Blog


"warna blog ko menyakitkan mata aku!"
"apesal merah ni? rabun la aku kak!"

adeh... sakit mata ke? aku ok je. hehehe...
saja melayankan perangai aku yang tak menentu - unpredictable cakap bahasa Ugandanya.

tapi ok la ni. sambil-sambil aku walk-blog tak pernah aku jumpa warna blog sekontras warna blog aku ni. kalau nak tau jugak, mungkin korang boleh baca balik kat sini.

sama macam ikan kat atas ni. dia pun tak tau kenapa badan dia kuning dan mata+mulut merah?
kuning sebab kena demam kuning ke? merah mata dia sebab sakit mata ke?

hehehe... dalam hidup ni - apabila kita tengok pada sesuatu kejadian atau keadaan, mesti kita nak banyak soal. pada aku bertanya atau banyak soal tu tak salah. tapi kita pun kenalah berlapang dada, berfikiran terbuka untuk terima jawapan yang pelbagai hingga kadang-kadang tak diterima dek akal sebab semua orang ada buah fikiran sendiri.

kenapa itu dan kenapa ini - pada aku tak ada hal la.

kalau bosan nanti aku tukarlah muka blog aku ni lagi kan?






Tiada ulasan:

Catat Ulasan