31 Disember 2010

Inilah Cabarannya...

Masih lagi ceciter pasal cuti-cuti dengan Kodok-kodok di Kota Singa. Nak tahu apa cabarannya. Pertama, ni lah kali pertama aku bawak atau memandu ke JB - dengan Kodok2 - dari petang sampai malam - kerana apabila malam dan mata aku silau maka... kerja gilanya aku pakai shades ketika memandu tu. Pandai kan aku! Hehehe... Sampai Kpah cakap "Jan, budak kat kereta sebelah tu tengok je ko n dah bagitau bapak dia. Hehehe... "

Pendek aku balas, "Kalau korang malu aku boleh bukak sekarang," Eh, takpe... kesian ko. Serius aku boleh pakai shades sambil pandu kereta pada malam hari n korang tak segan? Heheheh... cayalah.... sayang korang! Sebab korang sayang aku yang mereng ni... hehehe

Masa ni bunga api dah habis meletup... Selamat Tahun Baru semua. Semoga 2011 akan lebih bermakna dan memberi kejayaan, ketenangan dan kegembiraan pada kita semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan