21 Mei 2010

Otak Aku



Sunyi. Malam dah jadi pagi. Kejap lagi jadi siang hari. Mentari akan tersenyum lagi. Aku baru siapkan kerja apape yang patut. Pasal aku amik cuti. Cuti rehat istilah orang kerajaan kata.

Situasi sekarang ni aku penat. Ye, sangat penat. Penat otak. Mahu rehat. Rancang macam-macam nak buat esok. Tapi tengoklah kalau aku gagah. Kalau aku kental esok. Eh, bukan esok kejap lagi.

Kalau aku rasa nak buat amal jariah kat mana-mana shopping complex pun, mesti tokeh shopping complex tu sangat alu-alukan aku. Kalau aku rindu nak tengok beruk dan monyet pun aku gagahkan jugak kaki ni pergi ke Zoo. Hehehe... :)

Mmm... mimpilah yg indah-indah. Jam dah pukul 3 pagi. Aku belum tidur lagi. Penat. Otak bekerja. Kesian otak. Tah-tah dah membengkak-bengkak. Kalau otak boleh keluarkan suara sendiri, mesti otak aku ni tengah merengek-rengek. Kesian otak aku. 'Meh, kita rehat, wahai otak,' kata aku. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan