16 Mei 2010

Entry Pasal Mak Saya


Memang sengaja buat entry ni lambat. Selamat Hari Ibu kepada mak saya Puan Sawiyah Sahnan yang melahirkan saya sampai jadi cam ni. Cayalah, mak :)

Sebenarnya hari ibu ni sekadar sambutan saja, kan? Pasal hari-hari adalah hari ibu jugak.
Jadi, selalunya hari ibu dan birthday mak saya dekat jek. Minggu lepas 8 Mei, kami buat makan-makan kecil-kecilan. Kecil-kecilan pasal tak cukup famili members.

Jadi, makan besarnya adalah semalam. Kami bawak mak ke Restoran Cheng Ho. Tepat jam 6 suku petang kami dah tercegat depan pintu restoran tu.

Nak dijadikan cerita, dah nak habis makan, mak tanya "Restoran Cheng Ho kat mana?"
Hehehe... mungkin sebab mak saya layan makanan tu sampai tak perasan dia dah kat dalam restoran Amy Search. Seloroh saya jawab, "Ye lah, nanti kita book dengan Amy Search sekali"
Mak saya sangat lucu sama macam saya, kan? Hehehe...

Jadi, Selamat Hari Ibu juga buat kakak saya - Hameliawaty. Kakak ipar saya yg sedang sarat sekarang ni - kak Ezrin. Kodok Stress - Aja. Dan kawan-kawan yang kita sayang yang dah pun jadi ibu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan