13 Mei 2010

Apa Tu Kreatif?


'Apa tu kreatif?'
Dulu soalan ni selalu aku tanya. Sampai sekaranglah aku bertanya. Sebab aku pernah dapat komplen, skrip aku tak kreatif la. Biasa-biasa je. Tak ada apa-apa yang luar biasa. Kreatif tu perkara yang luarbiasa je ke? Atau ada maksud yang lain lagi?
Tapi ada yang cakap aku kreatif. Aku susah nak percaya. Dua dalil kecil yang berbeza tapi penuh makna. Jadi, sebenarnya aku ni kreatif ke tak, sampai sekarang aku tak pernah tahu.
Kesian aku. Kalau korang tahu, kongsilah dengan aku apa yang korang paham pasal kreatif ni.
Lain orang lain pandangannya.


2 ulasan:

  1. semua ni tpulang kt individu tu sendiri... kreatif or tak adlah pandangan org thdap hasil kerja yg kite buat. tp dia sndiri pun blom tentu bole se "kreatif" cm yg kite wat....

    BalasPadam
  2. tp kreatif tu apa??? share sikit, tok...

    BalasPadam