14 Mei 2010

Mereka Hantu.Tapi Bukan Budak Setan.

Ni pulak cerita pasal 13 ghosts. Tapi ni bukan ulasan filem citer hantu yang aku tak pernah tengok tu. Memang tak ada apape yang menarik nak cerita pasal dorang ni. Yang pasti kalau dorang terbaca entry ni, bolehlah jugak mengembang kempiskan hidung masing-masing.

Dan mereka ni lah jugak yang me'rebranding'kan nama aku kepda CikPanda dengan alasan-alasan yang dorang pikirkan best untuk bagi nama aku CikPanda ni. Terima kasihlah korang.

Kenal dorang sebab masuk Peers Kanselor dulu. Selalu camping sesama sama ada jadi fasi or peserta. Dorang ber-13 dengan perangai masing-masing. Tak mau la citer pepanjang, karang perasan lak yang dorang ni best :P

2 ulasan:

  1. hahaha.akhirnya cik pjan aka cik panda mbuat gak entry utk 13 ghost..
    tp pendek sgt ar pjan.
    papehal ktrg mmg best..termasuk ko skali(bodek sbb buat entry je)
    jep aka hantu nyamuk.

    BalasPadam
  2. korg ramai sangat... kang nanti blog aku ni jd cerita hantu korang lak. hahahah... boleh la, best gak la korang ni, kalu x tak kan aku b'kwn dgn korg kan?

    BalasPadam