05 Julai 2010

Selamba Kodoks

"Hebat, kan aku dapat kumpulkan korang semua," Ketua Kodok cakap malam tadi masa lepak kat NZ Wangsa Maju. Dalam hati sekor-sekor kodok:
[Huh, puji diri sendiri!]
[Ye la Ain, kau kan hebat!]
[Eleh, dah la malam sebelum tu Pjan ejek ko macam bini Shrek- si Fiona tu :P]
[Ain je ke hebat? Tapi, aku diva, ahaks!]

Tapi, lepas tu semua orang tak berapa nak layan si Ketua Kodok ni. Sebab kodok-kodok semua layan tengok Final Mentor 4 malam tadi. Pada hal tak la layan sangat tapi semua selamba je, tak berapa nak kuasa nak layan kau, Ain! Hahahhaha...
"Weh, aku ajak lepak sebab nak jumpa korang bukan nak tengok Mentor ni." Hahaha... Marah pulak!

--
[Topik lain]

"Spagetthi yang kau masak tu nampak sedap! Bila nak masak untuk kitaorang?" Ketua Kodok. Aku jawab, "Muak dowh... aku pakat letak susu la, campur mayonis, ada cheese lagi..."
"Eh, tak pe, yang penting bagi kitaorang rasa dulu." Hehehe... gelak lagi.
"Tapi, nak sama yang macam kau attached dalam emel tu, tak boleh lebih tak boleh kurang!"
"Hmm... ye la."

Memula niat nak jeleskan Wa. Tapi, sebab gatal tangan gi attached gambar ni dalam emel. Moral: Jangan setakat attached dlm gambar je. Kodok-kodok ni pelahap! Pantang tengok makanan sedap. Hmm..

2 ulasan:

  1. hahaha..kene plak ko letak gamba tang udang sihat tu..arusla kecur air liur!

    BalasPadam
  2. hahahahha... nti aku bg resepi kt sini. ko mesti cuba k!

    BalasPadam