10 Julai 2010

Catatan 27 Harijadi

Alhamdulillah... masih dipanjangkan umur. Tahun ni berbeza benar. Walau tak sama yang seperti aku harapkan tapi lebih tenang. Tak seperti tahun-tahun lepas, ada je acara sambutan la, nak buat kejutan, especially daripada KodoksMondok.

Sudah-sudah la tu. Segan aku dibuatnya. Yang membezakannya lagi sebab 27 harijadi aku pilih untuk cuti rehat. Walau dalam kepala banyak agendanya tapi aku pilih untuk lepak kat rumah je.

Banyak perkara yang terjadi kebelakangan ni buat aku perlu masa untuk bersendirian atau sekurang-kurangnya rasa tenang dan selamat kat rumah.

Terima kasih pada semua famili dan kawan-kawan yang kita sayang yang ucap selamat 27 harijadi. Catatan ni mungkin tak dapat mengubahkan apa-apa, tapi perasaan dihargai, kasih sayang dan keakraban tu jelas dan nyata membuatkan aku terharu dan tersentuh gak la emosi.

Tak jemu baca ucapan kawan-kawan kat FB dan sms. Ni lah, kuasa ayat-ayat atau doa yang dikirimkan - dapat dijadikan penguat semangat. Tak perlu hadiah yang mahal-mahal pun, sekadar ucapan kadang-kadang itu lebih bermakna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan