10 Julai 2010

Dah 20 Tahun

Genap 27 tahun, maknanya secara ukuran nombor, aku dah berkawan dengan KodoksMondok ni kurang lebih 20 tahun. Dari sekolah rendah yang sama, sekolah menengah, sambung universiti yang sama (kecuali 2 org Sharifah - Kpah dan Masyurah).

Kebelakangan ni, kita banyak kongsi cerita suka-duka, gelak ketawa, sedih... semuanya kita boleh luahkan. Hmm... satu perjalanan yang panjang sebenarnya, tapi sangat berbangga dengan kamu orang semua - KodoksMondok yang disayangi kerana kamulah teman yang terhebat yang pernah saya miliki.

4 ulasan:

  1. haha... 20 thn ek, mcm2 dah buat same2... tgk korg dr kecik sampai bsr.. termasuklah tgk ade yg dr kecik slow2 membesar (pjan n aja), ade yg dr besar jd kecik (wa).. ade gak yg maintain bsr dan maintain kecik (ain, aku dan masyurah).. dan yg x dilupakan dr bsr jd sgt kecik pastu bsr sket blk plak (lindzia).. hehe syg u all!!!!

    BalasPadam
  2. hahahahaha... dulu bkn kita nya saiz peha sama besar ke? sape penah tgok ain mengecil, angkat tangan? haha

    BalasPadam
  3. aku, aku, aku!! aku pernah tgk ain kurus.. mase darjah 1!! huh peha kite same bsr? hmm x tau la sbb peha aku yg mengecil ke sbb peha ko yg m'bsr.. hahaha

    BalasPadam
  4. pah oi... dulu ye peha aku sebesar peha ko! pas aku ke gym n beraya ke rmh kau saiz jeans aku pn dh bertukar dan kita tak lagi kelihatan sama di peha! ahahaha... ain kecik darjah 1 je? hmmm...

    BalasPadam