20 Julai 2010

cerita ridikeles - episode 1

Ini kerja gila atau ridikeles kata orang. Tapi, lately ni, secara tak sengaja telah berlakulah sesuatu. Hehehehe...

July 16 - aku menconteng sesuatu di wall fb seseorang iaitu my partner in crime (PIC) CikAfzan

CikPanda ko berdebar-debar tak....
CikAfzan brdebar dup dap dup dap jugakla.tp stil leh fb jap,mcm ko =P pak andam aku tgh betolkan gincu ni
CikPanda haha... berkat hari jumaat kan? ala... skrg ni nk beranak pn leh fb, pe la sgt nk fb time menikah! weh, lupe nk ckp... ko cover sikit jln tu jgn kengkang k :P
CikAfzan kengkang trademark weh..bside si dia accept me for who i am,x kire la bibir mengelupas ke,byk blackhead ke..sume itu adalah unik baginya =)
CikPanda hmm.. sooooo swittt... bertuah ko mike ;)
CikPanda tahniah, tau. semoga berbahagia ke akhir hayat kamu :)
CikAfzan thanks tau pijan =) sori xbgtau awal.nnti aku upload gamba k
CikPanda ok. aku tunggu... ;)
::beberapa hari selepas tu::
Syaz WOI APE NIH???????AKU DH START RASE KECIK ATI!!!
CikAfzan xde mknanye syaaz oi nk kecik ati..ini semua adalah cobaan hihihihi
CikPanda bahahaha..... hi, shaaz. nti jumpa kt wedding ko ktorg explain. tp dh statement2 yg kuar hr ni sebenarnya dh jelas dh.... so, aku x yh la bersara awal. ko pn aku kena puji gak. pandai ikut rentak dan sangat kreatip... tahniah pada diri kita sendiri. ;)

-Syaz bukan nama sebenar adalah bakal pengantin pd 31 Julai ni. Siapa tak kecik hati weh... ada kawan-kawan bengong cam kitaorang ni yang mensensasikan hal-hal cam ni. Sorry, Shaz... aku n mike sayang kau. Jangan marah k. Luv u.... muahhhss (lagipun senarai mangsa yg sebenar bukan si bakal pengantin ni... hehehe. ni namanya FB hangit!!!!)

tbc....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan