18 Ogos 2012

Sebelum mata dipejam



Sebelum mata dipejam, saya harap hari esok akan lebih baik daripada semalam.
Sebelum mata dipejam, saya harap saya tak mengguriskan perasaan orang. 
Sebelum mata dipejam, saya harap saya dapat membahagiakan setiap orang di sekeliling saya.
Sebelum mata dipejam, saya harap akan jadi manusia yang boleh diharapkan. 
Sebelum mata dipejam, saya harap hari esok tidak seperti semalam. 
Sebelum mata dipejam, saya harap saya akan terus tabah dan cekal. 
Sebelum mata dipejam, saya harap dan terus berharap tanpa putus asa. 
Segalanya akan sempurna dengan izin-Nya.  
Sebelum mata dipejam, saya mohon ampun dan maaf atas salah silap saya. 
Sebelum mata dipejam, saya harap awak semua akan memaafkan salah silap saya. 
Sebelum mata dipejam saya juga dah maafkan segala salah silap semua orang pada saya. 
Saya hanya hamba-Nya yang hidup atas nikmat yang sementara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan