13 Ogos 2012

Adam Rayyan - 3rd Kodok Junior

Adam Rayyan's

Hi, aunties! Nampak tak ciri-ciri kaki bola saya ni? Hehehe....
Ni la anak Siti Hajar Fauzi aka Kodok Stress yang selamat melahirkan baby boy 1 Ogos 2012.
Semalam aku, Kodok Bob, Bob n Tsara plus Kodok Chubby melawat Adam. As usual baby tengah tidur tapi ibu baby bawak kendong keluar dengan sebelah tangan je. Aku n Kodok Bob melopong kejap. Pehhh... tu la ciri-ciri ibu profesional. Honestly, kalau baby baru lahir dengan berat tak sampai 5kg ni aku memang tak pandai kendong. Aku akan tengok, senyum-senyum dan agah baby bolehlah. 

Walaupun anak buah aku dah lima kesemuanya, memang aku tak pernah or akan try test kendong dorang. Sebabnya aku takut - kepala baby kan lembut lagi. Aku keras! Ishhh... ye lah, nanti ada anak sendiri mesti pro dengan tiba-tiba, kan? Harapan sangat! Haha... 

Macam biasa kalau anak orang lahir, kita mesti nak tengok baby ni ikut muka mak ke ayah ke or terkenan sesapa macam kes Tsara terkenan kat Kpah? Hehe... Tapi, Adam... Kehenseman dia ni tak nampak ikut muka sesape lagi sama ada ibu or abah dia.

Bagusnya Adam ni, kitaorang borak macam mana kuat pun dia wat derk je tidur lepas dapat minum susu. Haishh... Aisyah pulak (kakak Adam) pandai bawak diri main-main dengan Tsara n dunia dia sendiri. Tapi tu  adalah aksi sopan sementara je depan auntie-auntie dia cover tunjuk baik. Walhal, dah macam-macam aksi kakak buli adik sebab jeles n she needs attention lebih dari parent dia. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan