24 Oktober 2014

Jauh.



Assalamualaikum. Insya Allah. Mudah-mudahan ini adalah entri penutup segala cerita duka aku. Kalau sebelum ni aku sangat terkesan dengan segala cerita moody aku sampai aku rasa aku pun macam nk jadi dismental - haha.

Takpe lah... inilah cerita normal seorang yang namanya CikPanda. Gambar atau catatan kt atas tu daripada catatan aku dlm hp. Mmg aku terkesan sbb aku sendiri mcm dh lupa. Aku lupa sebenarnya sebelum sesuatu perkara tu aku lebih dulu dah mengadu pada-Nya. Dek kerana konpiden tahap tinggi membawa kepada diri ku yang sering lupa - aku lupa yg sebenarnya Allah dh pn bg jawapan kpd segala persoalan dlm benak aku ni.


Allahu Akbar... Allah Maha Besar. Betapa aku terus-terusan mengagumi kebesaran-Mu. Engkau sentiasa bersamaku. Saat aku rasa terlalu kecewa aku marah kepada ketidakadilan yang aku rasakan. Syukur Alhamdulillah Dia bagi petunjuk pada aku dengan cara lain.

Tq ALLAH... Moga Engkau tidak meninggalkan aku terlalu jauh. Sesungguhnya Engkau sangat dekat apabila aku memerlukan-Mu. Moga aku juga istiqamah dalam menjalankan perintah-Mu.

Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan