09 Oktober 2014

cikpanda oh cikpanda

Bismillah.

Lately tulis merapu. Mcm aku yang makin lesu. Oh cikpanda bertabahlah. Sikit lagi. Insya Allah. Asyik2 citer yg x best yg aku tulis sini. Mana tah citer best? Ada... citer best byk kalau hal yg satu ni jadi kenyataan.

Tarik nafas lega kalau akhirnya terjadi hal yg satu ni. Semoga dgn berjayanya hal yg satu ni bakal jadi kenyataan utk hal yg satu lagi. Amin...

Nah... mana org yg sgt pasti nk tau rentetan hidup aku yg sebelum ni aku paparkan bak pelangi hingga tercalit rasa iri dan merasakan aku ni bertuah sekali. Sekarang hidup aku serasa pijak duri. Mahukah kau merasa iri atau kau tertepuk tangan berkali-kali sebagai tangan kemenangan melihat aku begini?

Allah Maha Adil. Ini kifarah utk aku. Aku redha dan sedang belajar utk ikhlaskan diri aku utk hadapi semua ni. Kerana aku hamba yg sangat2 lemah tanpa pertolongan dari-Nya.

Allah permudahkanlah. Tolonglah hamba-Mu ini yang lemah lagi hina. Kawan2 dunia akhirat tolong doakan sama ya. Lebih-lebih lagi kamu yg saya tak kenal. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan