27 Oktober 2014

apa khabar?

Alhamdulillah.

Aku sihat tapi tengah berpantang-larang. Erkk... untuk kesekian kalinya bila mana selama ni aku hanya dengar je orang sakit gastrik boleh sampai kena warded, sampai tak boleh buat kerja. Aku pelik. Sebelum ni aku pernah warded sebab denggi dan sinus terlampau punya teruk. Alih-alih terkena kat batang tubuh sendiri aku gastrik teruk pada satu awal pagi hening.

Siap wassap group adik-beradik aku tapi tak de balasan. Lena sungguh lahai abang-abang n kakak aku tidur. Huaaa... akibat daripada tu maka menonggeng kesakitan la aku sampai aku pun tak tau nak buat pe. Bangun subuh cirit-birit lagi dan lagi dan lagi. Terus nangis lagi. Ya Allah... aku nak mati ke? Mulalah perasaan merepek bukan-bukan yang aku fikir. Tak cukup cirit, aku muak pulak. Hoi, aku bukan kena morning sickness ke ape ke ye. Set balik minda korang tu. Haha...

Maka lepas periksa itu ini dan macam-macam perkara lagi. Sahlah aku alami simptom gastrik teruk! Hmm... emosi lagi. Dalam proses pulihkan kembali semangat yang hilang, ada beberapa perkara hebat yang jadi. Jiwa besar ni tak mahu selamanya jadi macam ni. Nak kembali semangat semula. Nak kembali ceria semula. Syukur, Alhamdulillah. Allah beri semua tu. Aku sengih. terima kasih Ya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan