30 November 2010

First Anniversary


pada satu hari pada tarikh yang sama 30 November, pada tahun lepas. pada waktu lunch begini saya diraikan. diraikan untuk sebuah perpisahan! sedih. tapi tak tau nak cakap macam mana. sampai la saya didera (seperti dalam gambar di atas) untuk berucap. hehehe. konon-konon gembira tapi dalam hati ada taman de.
hari berganti hari... pejam celik, pejam celik rupa-rupanya dah setahun saya tinggalkan kawan-kawan yang kita sayang di hotfm. maka esok adalah 1st anniversary saya sebagai penjawat awam.
buat semua bos dan kawan-kawan yang kita sayang di hotfm... saya sentiasa rindu awak semua. baik yang masih ada di sana atau yang dah berhijrah ke mana-mana.
niat di hati mau tulis panjang berjela... tapi kang termenangis tak tentu hala. bikin haru saja! hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan