10 Disember 2014

still surviving

SINAR HARIAN 10 DISEMBER 2014
 
Alhamdulillah... Bila Allah duga macam2 perkara terus aku 'mental block' tak leh menulis. Tapi fikir dorang kerja aku senang. Masya Allah terima kasih kalau korang fikir macam tu. Apa yang penting dlm bekerja RESPEK la kerja orang lain. Tak kira siapa pun kita.

Terima kasih rakan2 media yg selama ni beri peluang untuk terbitkan artikel yang aku tulis.
Terima kasih kpd pensyarah2 yg memudahkan kerja aku dgn bagi maklumat yg lengkap.
Terima kasih kawan seunit yang bertugas ambil gambar pada hari kejadian.

Terima kasih Ya Allah kerana beri aku kekuatan utk terus menulis. Terima kasih Ya Allah sebab bagi aku kenal dan bekerja dgn rakan sekerja yg awesome dan sempoi.
Allah majikan kita. Jaga KPI Allah, Insya Allah... Allah jaga kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan