01 Februari 2012

Hari Terakhir Saya


Bismillah.
Esok permulaan cerita baru saya. Setelah genap 26 bulan saya berkhidmat di Jabatan. Banyak cerita bagus - suka, duka, pahit, manis. Pengalaman dan ilmu yang saya dapat tidak boleh dinilai dengan nilai mata wang. Tidak boleh saya dapat di mana-mana sekolah yang terhebat dalam dunia. Saya anggap pertukaran ke tempat kerja baru sebagai cabaran baru. Cerita lainnya, saya akan timba dan dapat ilmu baru juga.(Dapat jodoh juga mungkin! Hehe. Itu doa kawan-kawan dan bos saya. Saya amin kan saya. Amin.)

Terima kasih tak terhingga kepada semua orang yang banyak beri jasa - dari segi ilmu, bimbingan, dorongan dan galakan. Tak kira di mana-mana peringkat - big bosses dan kawan-kawan sekerja dari semua bahagian. Tidak kira kamu siapa, saya dengan penuh rendah diri mohon maaf kalau buat diri mereka tersinggung, terasa hati di sini sana.

Harap saya, mereka semua akan terus sokong saya tak kira di mana saya berada. Untuk persekitaran kerja baru yang asing buat saya juga, harap saya semuanya akan baik-baik belaka.


Saya akan rindu awak semua. Awak, awak, awak dan awak juga. Jaga diri k. Love you...

3 ulasan:

  1. pg td nmpk pijan. tp pijan x nampak uji. walaupun dh x 1 ofis tp kita 1 bangunan (umh). hehe.. selamat maju jaya kt tmpt baru dan semoga cpt bertemu jodoh :) AMIN...

    BalasPadam
  2. Azwan: terima kasih :)
    Mak Izz: hehehe. alahai kalu kt area rmh tu tegur je. Pjan x perasan akak. Jodoh? Insya Allah, mudah2an tersingkaplah rahsia Allah tu buat saya nanti.

    BalasPadam