16 Februari 2011

lima bukan empat

Sebab lilin atas kek tu yg bagitau aku, umur Dini lima tahun bukan empat! 


Oh, perlu saya memberitahu, anak buah saya Nur Dini Qistina umur dia lima tahun la bukan empat! Hehehee...

Apa nak jadilah dengan aku ni. Sindrom si ikan dory la ni. Dalam kurungan *malu, ishhhk*

Ok2.... petang tadi acara makan-makan makanan segera dah pun selamat dijalankan. Dini dapat kek kaler pink yang dia nak walaupun gula ising kaler putih siap ada gambar Barney lagi.... tapi dalam kek tu ada aiskrim kaler pink

Best pulak jadi budak2... time aku kecik macam tak tahu pulak nak request dan boleh dapat macam-macam.

Birthday aku yang ke-28 boleh ke nak request? Tapi bukanlah kek Barney. Heeee...
Ok, tau dah, tak ada siapa nak layan! Haha adoi berangan jek lebih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan