26 Februari 2013

wajah-wajah di kuala mu

 
Assalamualaikum semua. Just nak share dulu dengan korang gambar-gambar yang aku 'tembak' kat Kuala Mu. Memang bila masuk dalam perkampungan Orang Asli ni, memang rugi kalau tak snap muka-muka unik dorang ni.
 
Minggu lepas, aku follow Program Kuala Mu - IM4U anjuran kolej aku. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Dengan 30 sukarelawan terdiri daripada pelajar kolej memang ada macam-macam perasaan dan pengalaman ni tak ternilai harganya dengan wang ringgit.
 
Dalam program ni selain beri sumbangan makanan dan pakaian, kami juga memberikan khidmat bakti kepada SK Pos Kuala Mu yang terdiri daripada 13 guru yang tabah mendidik anak bangsa di sini. Rasa kagum dengan ketabahan dan kegigihan guru-guru kat sana membuatkan aku rasa kerdil sangat amanah yang aku pikul sekarang ni.
 
Ok, layan gambar dulu la ye. Aku tengah nak perah idea untuk penulisan artikel.

 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan