28 Disember 2012

Menulis Lagi

Salam. Saya masih tak mampu lagi menulis apa-apa yang terkini. Sekadar mahu bekongsi hasil kerja saya yang disiarkan di dalam akhbar. Dua artikel di dalam dua surat khabar berbeza. Satu di dalam Sinar Harian, 26 Disember 2012 dalam ruangan Kampus sempena program Mini Karnival Kursus Pendek 2012. Saya tulis, ambil foto sendiri dan hantar kepada editor. Syukur, Alhamdulillah. 

Satu lagi artikel saya tulis disiarkan dalam Berita Harian, ruangan Kembara Siswa Varsiti, m/s V13 untuk program Skuad Inspirasi Kolej Komuniti dan ikonnya ialah Dato' Fazley. Syukur, Alhamdulillah dapat Byline. Ini kali kedua nama saya tertera dalam artikel sebelum ini pun di dalam Berita Harian. 

Alhamdulillah, terima kasih Berita Harian. Tempat jatuh lagi dikenang. Tahun 2007 saya praktikal di sana - Berita Harian, Jalan Riong Bangsar. Bila di Google, dapatlah saya cari satu artikel yang saya tulis ketika praktikal dulu. Tajuk artikel ialah Komunikasi Eratkan Hubungan Keluarga. Selamat membaca ;-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan