12 Disember 2012

maaflah...

Bismillah,

Assalamualaikum...

Maaflah. Bukan tak ada cerita yang nak dikongsikan. Ada banyaaakkkkkkk sangat cerita tapi tak sempat, dan tak dan, kadang otak beku bila nak start menulis. Busy kerja lagi? Ye, betul. Sebetul-betulnya saya seperti '...ku bernafas dalam air...' Kadang rasa macam bernafas dalam lumpur pun ada! Hahaha.... hadoi! 

Kesian korang, kalau betullah korang rasa 'ek eleh si pjan ni, update ni jek kat blog dia?' 
Ok, tak pe. La ni kadang aku banyak update kat twitter. Jadi, jom follow aku punya twitter @fizanhamzah. Facebook aku lak dah link daripada twitter ni. Jadi kalu x de apa update kt twitter maka x de le aku update hape2 kt FB tu. Kadang2 aku part time jadi pengulas sukan tak bertauliah kat twitter! Hehehe...

Ok, jangan lupa esok untuk sorak Team Malaysia di Separuh Akhir Kedua Msia lwn Thailand untuk Piala Suzuki AFF 2012. Semoga Harimau Malaya dapat masuk final yeop! okthxbye... -XOXO-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan