24 Ogos 2010

rindu


[entri lemau - mode:unsure]

ada banyak perkara yang saya rindukan pada masa ni. rindu kawan-kawan yang kita sayang. rindu pada-Nya. rindu keriangan masa lalu. rindu semua kenangan manis, masam, pahit dan kelat. rindu pada macam-macam perkara yang dulu saya buat tapi sekarang tak mampu saya ulanginya.

rindu kamu. rindu kalbu. rindu sampai mengalirkan air mata. rindu pada yang pernah ada tapi kini sudah tiada. rindu tapi tak pasti untuk apa dan pada siapa.

tak sangka saya akan mengulangi untuk mencoretkan kata-kata lemau di sini. hanya ini saja yang mampu saya lakukan di sini. saya tak ganggu kalian. saya tak salahkan salah paham yang kalian ciptakan. saya senang menjadi diri saya saja.

benar saya kuat. benar saya seorang yang tabah. tapi untuk selalu kuat dan gagah saya terpaksa mengaku saya juga punya rasa lemah. tapi, saya janji saya tak kan meranapkan, merapuhkan semangat ini. saya positif dan akan hadapi semua ini dengan tenang. untuk berapa lama saya tak pasti.

2 ulasan:

  1. saya juga rindu kamu kerana kesibukan serta jarak yang menjadi faktor kita untuk kita bertemu dan berborak kosong lewat kopi atau teh atau apa saja..

    BalasPadam
  2. erk?? kan... smalam pun buke pose sangat limited time mau berbual mesra dan manja. ahaks~~

    tp x pe, sesudah ramadan, raya pule. nanti pasti punya banyak masa. dan pasti bertemu jua.

    BalasPadam