25 Januari 2015

Alhamdulillah



Bismillah...

Terima kasih Ya Allah... atas limpah dan kurnia-Mu. Sesuatu yang aku sangat perlukan. Sesuatu yang aku hajatkan, jadi kenyataan. Syukur pada-Mu.

Sesungguhnya nasib dan takdir kita tak sama. Jalan yang kita lalui penuh liku tapi hanya Tuhan yang tahu keperluan kita. Lalu Dia permudahkan jika kita sentiasa bergantung harap dengan-Nya.

Sesuatu yang aku pelajari dari pengalaman sendiri PERCAYA dan YAKIN dan BERHARAP pada-Nya. Sesuatu yang dihajatkan perlu diusahakan. Usaha bukan hanya pada keyakinan pada diri dan orang di sekiling yang cuba membantu tetapi lebih berusaha untuk diri kita hampir pada-Nya.

Allah Engkau dekat... penuh kasih sayang. Terima kasih Ya Allah saat aku jatuh Engkau ada. Engkau beri banyak peluang untuk aku perbaiki diri. Terima kasih Ya Allah atas kasih sayang-Mu dan perlindungan-Mu. Ini keajaiban!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan