23 Mac 2011

Khabar Mereka

Kadang-kadang bila kita tak dapat berkomunikasi dengan seseorang tu mulalah kita jadi pensekodeng tegar di FB mahu pun cuba try ingat-ingat balik password Friendster. 

Maka, terlihatlah khabar seorang kawan lama di alam maya ni. Alhamdulillah, itulah yang terbaik untuk dia dan kehidupan serta jalan yang dipilihnya. Dan segala-galanya akan ada jua kejadian terbaik akan berlaku pada diri kita satu hari nanti.

Oh, ya tadi ada kawan mintak aku 'menembakkan' gambar pre-weddingnya, Insya Allah verbally aku dah setuju. Lagi pun, bila dah dimaklumkan awal-awal ni maka aku berbesar hati amik job tu. Siap boleh tunggu ikut free time aku lagi. Itulah yang sebaiknya, sebab setakat hari ni aku hanya betul-betul free on May onwards. Kalendar aku untuk April dah pun penuh, kebanyakkannya untuk urusan-urusan kerja dan out-station.

Jadi, aku nak ucapkan tahniah dan terima kasih kat sorang kawan ni sebab nak guna khidmat aku. I'll give you my  fully commitment on that matter. Janji korang puas hati, aku happy *senyum*




2 ulasan:

  1. eh,jan..aku sbnrnye aku bercadang nk suh ko amek gamba aku n bob tym perut memboyot nih..tp klo ko kate bln 5 ko free,cantik sgtla tuh..
    tp aku x usulkan kt bob lg..hehe..
    ye..ye..props utama aku ialah kodok2..hahaha..malu la amek gmba dua2...kihkihkihkih

    BalasPadam
  2. Insya Allah kalau dapat kumpulkan semua KodoksMondok ni kita buat tema picnic berwarna warni... hehehe. nti anak ko kuar dh ada kenangan gmbr dia dlm perut dgn anti2 kodok

    BalasPadam