09 November 2011

saya mengidam!

Masa kena tahan kat hospital hari tu - aku nekad lepas keluar macam-macam yang aku nak makan. Sebabnya... lauk kat hospital hanya diberi pilihan nak ayam ke nak ikan?

Bukan aku tak tahu bersyukur tapi tekak ni ada rasa macam nak telan makanan lain selain yang aku nyatakan tadi. Jadi, makanya beberapa makanan memang aku dah dapat makan dah - antaranya daging masak blackpaper. Fuhh... meletop aku masak - sebab pi campak sekali dengan cili padi sekali dalam 7-8 batang.


Sekarang aku ada rasa nak makan benda ni. Cuba tengok bebetul. Terliur tak? Terliur kan... nak pulak perut ni tak berapa nak tahu makan apa lunch time tadi. Lalalala....

Lagi satu, hari tu ada drama tajuk Cik Kiah Kole Kacang - tetiba aku pun rasa nak makan kole kacang ni.


Tah kat mana lah aku nak cari kuih ni kat tengah-tengah Putrajaya. Kalau ada pun dan aku terbeli lalu aku termakan sebab nak hilangkan rasa mengidam ni, mesti rasa kuih tu ada kurengggg sikit. Maksudnya apa? Sebab air tangan orang tu tak power la.

Emmm... lapar nyewww... :-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan